Be Safe Workout

Be

#ostanitezdravi

Doseganje in vzdrževanje zdravja je nenehni proces aktivnosti in prizadevanja. Pri tem so pomembne tri ključne stvari, in sicer zdrava prehrana, spanje in rekreacija. Slednjapovečuje ali vzdržuje odpor proti stresu, izboljšuje telesno presnovo in delovanje obtočil ter srca.

#ostanitefit

Rekreacija v veliki meri vpliva na dobro zdravstveno stanje in predvsem na dobro počutje. V kolikor se več gibljemo poskrbimo za boljšo prekrvavitev, to posledično to vpliva na boljše počutje. Vedeti pa moramo, da ne smemo pretiravati.

#telovaditesprijatelji

S pomočjo aplikacije Be Safe Workout lahko telovadite s prijatelji kar od doma. Zdravje je najpomembnejše, zato aplikacija v času koronavirusa poskrbi za vašo varnost in zdravje, hkrati pa vam zagotavlja družbo in dodatno motivacijo ob vadbi.

OSTANITE ZDRAVI, OSTANITE FIT, OSTANITE VARNI - DOMA

Nezadostna telesna dejavnost zaseda četrto mesto med dejavniki tveganja za splošno umrljivost v svetu. A gibanje ne vpliva pozitivno le na telesno zdravje, pač pa nekatere študije kažejo, da ljudje ob redni vadbi za 25 odstotkov zmanjšajo tudi možnost razvoja depresije ali tesnobe.aktiven življenjski slog pomaga preprečevati nastanek bolezni srca in ožilja, zmanjšuje tveganje za možgansko kap, uravnava telesno težo in krvni tlak, poleg tega preprečuje krhkost kosti in možnost zlomov.

Če se zadosti gibamo, tudi ohranjamo primerno mišično zmogljivost in gibljivost sklepov, zmanjšujemo negativne vplive stresa na naše telo ter tveganje za depresijo. Pomaga pa tudi izboljšati stanje pri že razvitih boleznih, kot je denimo sladkorna bolezen. Za ohranjanje zdravja je po priporočilih Svetovne zdravstvene organizacije dovolj že pol ure zmerne vadbe petkrat na teden. Pri zmerni telesni vadbi, kot je denimo plavanje, hoja in počasnejše kolesarjenje, dosežemo nekoliko pospešeno dihanje, pospešen utrip, se ogrejemo, a se med njo še vedno lahko pogovarjamo.

Zaradi hitrega življenjskega sloga se vedno manj mladih giba dovolj, da bi ohranjali zdravo telo, hkrati pa nastaja tudi težava pri motivaciji, saj veliko ljudi smatra vadbo za skupinsko aktivnost. Tretji problem, ki je pri tem nastal v letošnjem letu je koronavirus, ki je še povzročil zaprtje fitnesov in telovadnic, posledično pa tudi skuinske vadbe niso na voljo. V ta namen bi želela ustvariti aplikacijo, ki bo mlade spomnila na “obvezne” dnevne aktivnosti (dovolj je le pol ure 5x na teden) in jim omogočila online skupinsko vadbo. Uporabnikom bodo na voljo tudi videoposnetki pravilno izvedenih vaj, ki bodo razdeljene po kategorijah. Mnogi redno aktivni ljudje se že poslužujejo online telovadnih srečanj, vendar pa ne obstaja aplikacija, ki bi na enem mestu združevala klic prijateljev, opomnik in video vodiče telovadnih vaj.

Glede na izvedene intervjuje v sklopu projekta bi uporabniki potrebovali:

  1. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki bi ga opozorila na dnevno količino gibanja/vadbe, ki jo potrebuje za ohranjanje zdravja.
  2. Uporabnik bi potreboval aplikacijo na kateri bi lahko ob registraciji personaliziral svojega avatarja v aplikaciji.
  3. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki bi glede na njegove zahteve in želje zgradila mesečni plan za telovadbo.
  4. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, kjer lahko dostopa do že sestavljenih vadb za določen del telesa (za trebuh, za celo telo, za prsi, za roke, za noge).
  5. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, kjer lahko dostopa do posameznih vaj za specifičen del telesa.
  6. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki omogoča iskalno polje za vadbe ter posamezne vaje.
  7. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki mu vizualno predstavi pravilno izvedbo vaj.
  8. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki ima kategorizirane posamezne vaje in vadbe.
  9. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki vizualno lepo predstavi napredek posameznika v njegovem profilu v aplikaciji.
  10. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki bi mu zraven vadbe ponudila tudi jedilnik.
  11. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki spremlja in sešteva število treningov, kalorij in minut
  12. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki s pomočjo nagrad motivira uporabnike (t. i. Achievements)
  13. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, kjer bi lahko virtualno telovadil s svojimi prijatelji.
  14. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki omogoča sestavljanje lastnih vadb s pomočjo posameznih vaj, ki so na voljo v aplikaciji ter deljenje vadb z drugimi.
  1. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki omogoča prijavo s Facebookom
  2. Uporabnik bi potreboval aplikacijo, ki omogoča primerjanje rezultatov s prijatelji

OPTIMAL WORKSHOP

Analiza sodelujočih uporabnikov

0
uspešno zaključenih nalog

Kot že omenjeno je analiza potekala zgolj na 10 uporabnikih. Od tega je vseh 10 uporabnikov 100 % zaključilo z nalogo in pripomoglo k izboljšanju projekta. 

0 %
iz Slovenije

Funkcije sistema, navodila za izvedbo nalog, pozdrav in zahvala so bili napisani v slovenskem jeziku. Vsi izmed 10 uporabnikov so prihajali iz Slovenije. 

0 min
povprečen čas reševanja

Povprečen čas reševanja naloge uporabnikov je bil 2 min in 15 s. Najkrajši čas je znašal 1 min in 14 s, najdaljši čas pa 4 min in 53 s. 

3D gruče

Funkcionalnosti po skupinah

Za ogled funkcionalnosti klikni na posamezno skupino.

  1. Prijava z uporabniškim imenom in geslom
  2. Prijava z Google računom
  3. Prijava s Facebookovim računom
  4. Pozabil/-a sem geslo (resetiranje gesla)
  1. Tekstovni prikaz informacij o vadi
  2. Iskalno polje za iskanje video vadb
  3. Ogled video vadbe
  4. Brskanje po video vadbah
  5. Filter iskanja (video vadbe)
  1. Profil uporabnika
  2. Sprememba nastavitev personaliziranega avatarja na profilu
  3. Nagrade za mejnike
  4. Nagrade za uspešno opravljene vadbe
  5. Nagrade za uspešno opravljene posamezne vaje
  1. Ogled posamezne vaje
  2. Iskalno polje za iskanje posamezne vaje
  3. Filter iskanja (posamezne vaje)
  1. Dostop do seznama prijateljev
  2. Dodaj prijatelja
  3. Videoklic izbranega prijatelja

STORYBOARD

1) Anja se je odločila, da bo z novim letom ponovno pričela telovaditi. 

2) Vstane se, poišče telefon in odpre aplikacijo BeSafeWorkout. 

3) Ker je Anja že registrirana, sedaj samo vpiše svoje uporabniško ime in geslo ter se prijavi v aplikacijo. 

4) Po uspešni prijavi v aplikaciji poišče “Video vadbe”. 

5) S pomočjo filtra poišče želeno vadbo. 

6) Anja se preobleče v telovadno opremo, vendar ne želi telovaditi sama. 

7) Anja s pomočjo aplikacije pokliče svojo prijateljico.  

8) Sara se oglasi. Z Anjo se lahko vidita preko kamere in pogovarjata, saj aplikacija uporablja mikrofon na telefonu.  

9) Anja in Sara si predvajata izbrano vadbo, ki traja 15 minut in se osredotoča na trebuh. 

10) Anja in Sara telovadita varno od doma, vendar še vseeno skupaj. 

11) Po končani vadbi se prijateljici poslovita. 

12) Anja je za uspešno opravljeno vadbo dobila novo nagrado, ki se je zabeležila v njen profil.

PROTOTIP